Reklam Alanı

Türk Halk Müziği Listesi

Anadolu Türküleri Memleketim en güzel türkülerini bir araya topluyorum, Umarız Beğenirsiniz. İşte Türk Halk Müziği Damga Vurmuş Şarkılar;

Anadolu Türküleri Memleketim en güzel türkülerini bir araya topluyorum, Umarız Beğenirsiniz. İşte Türk Halk Müziği Damga Vurmuş Şarkılar
Ahmet Şafak - Sarıkamış
Ahmet Şafak - Sevduğum
Ahu Sağlam - Ah Benim Sevdalı Başım
Ahuzar - Bir Sandığım Vardır (Ağıt)
Ahuzar - Bulut Bulutun Üstüne
Ahuzar - Sen Hiç Mi Bahar Görmedin?
Ali Can - İzmirin Kavakları
Ali Asker - Metris'in Önü
Arif Sağ - Dersim Dört Dağ İçinde
Arif Sağ - Serçeşme
Arzu Görücü - Hani Yaylam Hani Senin Ezelin
Arzu Görücü - Turnam
Arzu Görücü - Yeşil Ayna
Aşık Mahzuni Şerif - Gel Gizli Gizli
Aşık Mahsuni Şerif - Han Sarhoş Hancı Sarhoş
Aşık Mahsuni Şerif - Merdo
Aşık Veysel - Dostlar Beni Hatırlasın
Aşık Veysel - Gönül Sana Nasihatım
Aşık Veysel - Kara Toprak
Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım
Ayfer Vardar - Gide Gide Bir Söğüde Dayandım
Ayfer Vardar - Yastadır Ey Deli Gönül (Ağıt)
Aynur Doğan - Alma Attım Yuvarlandı
Aynur Haşhaş - Şu Karşı Yaylada
Aysun Gültekin - Kırmızı Gül Demet Demet
Ayşegül Yordam - Zülüf
Bahadır Sağlam - Bahçadar Yeşil Çınar
Bahar - Ay Işığında
Bayram Bilge Tokel - Dağ ile Sohbet
Bayram Bilge Tokel - Köprüden Geçti Gelin
Bedia Akartürk - Cemile'min Gezdigi Dağlar
Bedia Akartürk - Kesik Çayır
Belkıs Akkale - Odam Kireçtir Benim
Belkıs Akkale - Seher Yeli
Belkıs Akkale - Sunam
Burçin Birben - Gurbet
Burçin - Turkmen Gelini (2003)
Celal Bakar - El Vurup Yaremi İncitme Tabip
Celal Bakar - Madımak Oylum Oylum
Cem Cansız - Etme Bu Cefayı
Cengiz Özkan - Ayağına Giymiş Kara Yemeni
Cengiz Özkan - Değme Felek
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz - Gül Ki Güller Açılsın
Ceylan - Alvarada Kiz Bahri (Uzun Hava)
Çiğdem Elmas - Bir Sandığım Vardı (Ağıt)
Çiğdem Elmas - Eledim Eledim
Deniz Toprak - Gül Kuruttum
Deniz Toprak - Nene
Deniz Toprak - Yere Düştü Alamadım Fesimi
Deniz Toprak - Yeşil Yaprak Arasında
Dertli Divani - Bilesin
Devrim Kaya - Kadifeden Kesesi
Eda Baba - Gurbette Ömrüm Geçecek
Edip Akbayram - Aldırma Gönül
Elif Buse Doğan - Ey Ağalar Hangi Derde Yanayım
Emel Taşçıoğlu - Bağa Girdim Kiraza
Emel Taşçıoğlu - Sular Durulur Derler
Emel Taşçıoğlu - Yere Düştü Alamadım
Erdal Erzincan - Nem Kaldı
Erdem Ergün - Efkara Geldim
Erkan Oğur - Pencereden Kar Geliyor
Erkan Oğur - Mamoş
Erol Köker - Çanakkale İçinde
Erol Parlak - Bir Çift Turna Gördüm
Erol Parlak - Sunayıda Deli Gönül
Erensoy Akkaya - Balam
Esin Afşar - Ben Gidersem Sazım Sen Kal Dünyada
Eşref Vakti - İlk Göz Ağrım
Ezgi Mert - El Çek Tabip
Fahri Karaoğlan - Madımak Oylum Oylum
Fahriye Evcen - Bahçede Yeşil Çınar
Fatih Demirhan - Bugün Ayın Işığı
Fatih Kısaparmak - Ağlaram Keke
Fatih Kısaparmak - Bu Adam Benim Babam
Fatih Kisaparmak - Hastane Önünde İncir Ağacı
Fatma Parlakol - Mapushane İçinde Attım Postumu
Fatma Türkan - Çemberimde Gül Oya
Fatma Türkan - Halkalı Şeker
Ferda Ereren - Harman Yeri Sürseler
Ferda Ereren - Kuş Uçtu Yavru Kaldı
Gamze Akkuş - Karanfil Ekilende
Gökhan Tepe - Beni Derde Salan Gelsin (2015)
Grup Abdal - Ervah-ı Ezelde
Grup Abdal - Başındaki Yazmayı Da Sarıya Mı Boyadın
Grup Abdal - Mağusa Limanı
Grup Yol - Adıyaman
Gülay - Ahirim Sensin (Cahildim Dünyanın Rengine Kandım)
Gülay - Ellerini Çekip Benden
Gülay - Evlerinin Önü Handır
Gülay - Sezenler Olmuş
Gülay - Zalim Dünya
Gülay Songur - Ah Oğul
Güler Duman & Musa Eroğlu - Yürü Bre Yalan Dünya
Güler Duman - Ayaz Yarim
Güler Duman - Güzel Senin İle
Güler Duman - Sazım
Güler Duman - Var Gibi
Gülsüm Kahraman - Gezsemde Dünyanın
Gulsum Kahraman - Yürüyorum Dikenlerin Üstünde
Gülşen Kutlu - Gökteki Yıldızın Üçü Terazi
Gülşen Kutlu - Sögüdün Erenleri
Gülşen Kutlu - Yozgat Sürmelisi
Gülten Yıldırım - Ah Buğdayım
Gürsoy - Dönesin (Sevcan Orhan*Düet)
Handan Aydın - Kahmut Yaylası
Hakan Yeşilyurt - Çalın Davulları
Hakan Yeşilyurt - Çökertme
Hakan Yeşilyurt - Nesine Yandım
Halimiz Ahvalimiz - Pınara Varmadın Mı
Haluk Tolga Ilhan - Gölbaşına Vardım Gülleri Çoktur
Hilal Özdemir - Gövel Ördek
Hülya Süer - Ela Gözlüm
Hülya Süer - Haydar Haydar
Hülya Süer - Yar Demedin
Hüseyin Turan - Ah le yar yar
Hüseyin Turan - Edremit'in Gelini
Hüseyin Turan - Evlerinin Onu Handır
Hüseyin Turan - Sendeki Kaşlar
İlhan Şeşen ve Ali Osman Erbaşı - Ordu'nun Dereleri
İhsan Güvenç - Açma Zülüflerin
İlkay Akkaya - Mevlam Bir Çok Dert Vermiş
İlke Türkdoğan - Yağmur Yağar
İlker Çakmak - Buhar Gözlüm
İlker Çakmak - Yandı ha Yandı
İnci Kaya - Gelecekti Gelmez Oldu
İskender Ulus - Hekimoğlu
İsmail Altunsaray - Asker Kınası
İsmail Altunsaray - Kız Senin
İsmail Altunsaray - Menevse Koymuslar Gulun Adini
İsmail Aydın - Türküler Şarkılar Küstüler Bana
İzzet Altınmeşe - Amman Ey
İzzet Altınmeşe - Fırat
İzzet Altınmeşe - Yazımı Kışa Çevirdin
İzzet Altınmeşe - Yüce Dağ Başında
Izzet Yıldızhan - Delalım
Jale Parıltı - Gönül Dağı
Jülide Özçelik - Anan Var Midur (Karedeniz Türküsü)
Kazım Koyuncu - Asiye
Kıvırcık Ali - Gül Tükendi Ben Tükendim
Kıvırcık Ali - Gülüm
Kivircik Ali - Tutuştu Gönül Cerağım
Kızılırmak - Ağ Elime Mor Kınalar Yaktılar
Kubat - Esti Seher Yeli
Kubat - Gülüm
Kubat - Ucu Yanık Mektup
Kubat - Kostak Yeri
Kubat - Sarı Gelin
Kubat - Söğüdün Erenleri
Kubat - Telli Turnam
Kubat - Zalim Poyraz
Latife Eraslan - Gönül
Mahzuni Şerif - Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Mazlum Çimen - Feryadı İsyanım
Mehmet Erenler - Söğüdün Erenleri
Mehmet Öndül - Türküler Ağlıyor Anadolu'da
Mehmet Ülker - Yüreğime İyi Bak
Mercan Erzincan - Gördüm Ki Gülşende
Mercan Erzincan - Yücelerden Yüce Gördüm
Merve Kayacan - Kırklar Dağının Düzü
Mevsim - Emirim
Mircan Kaya - Alma Attım Yuvarlandı
Muharrem Ertaş - Başımda Altın Tacım
Muzaffer Akgün - Dolana Ay Dolana
Muzaffer Akgün - Gel Yanıma Gel
Muzaffer Akgün - Gesi Bağları
Muzaffer Akgün - Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim
Murat İnce - Ayrılık Sevdi Bizi
Murat İnce - Türküler Ölmez Oğlum
Musa Eroğlu - Beni Derde Salan Gelsin
Musa Eroğlu - Candan Ileri
Musa Eroğlu - Harmana Sererler Sarı Samanı
Musa Eroğlu - Hasret Bitiren Yollar
Musa Eroğlu - Mihriban
Mustafa Özarslan - Ne Tez Yaprak Döktün Ömrüm
Mustafa Yıldızdoğan - Erzurum Dağları
Mustafa Yıldızdoğan - Türkiyem
Mümin Sarıkaya - Al Başımdan Bu Dertleri
Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat
Nazan Tuğrul - Sivas'ın Yollarına
Nazlı Öksüz ve Musa Eroğlu - Şu Karşıki Yüce Dağlar
Nazlı Öksüz - Germir Bağları
Nazlı Öksüz - Hey Onbeşli
Nazlı Öksüz - Yeni Cami Avlusunda Ezan Sesi Var
Nazlı Öksüz - Yere Düştü Alamadım Fesimi
Necdet Kaya - Bir Ay Doğar
Necdet Kaya - Kirpiğin Kaşına Değdiği Zaman
Necdet Kaya - Yare Gidin Turnalar
Neşat Ertaş & Feryal Öney - Hata Benim
Neşet Ertaş - Neredesin Sen
Neşet Ertaş - Perişan Hallerim
Neşet Ertaş - Vur Sineme
Neşet Ertaş - Yalan Dünya
Neşet Ertaş - Zahidem
Nezahat Bayram - Yine Yeşillendi De Germir Bağlar
Nida Ateş - Akşam Olur Karanlığa Kalırsın
Nida Ateş - Üğrünü Üğrünü Gelir Dereden
Nilüfer Göl - Gidin Bulutlar Gidin
Nuray Hafiftaş - Bizim Eller
Nuray Hafiftaş - Eyvah Gönül
Nuray Hafiftaş - Sen Küçüksün
Nurettin Rençber - Yürürüm
Nuri Sesigüzel - Leylam
Oğuz Akçay - Adıyaman
Oğuz Akçay - Mektebin Bacaları
Oğuz Aksaç - Turnam Başım Darda Benim
Okan Murat Öztürk - Acem Kızı
Okan Murat Öztürk - Evlerinin Önü Handır
Okan Murat Öztürk - Seher Vakti Kalkan Kervan
Okan Murat Öztürk - Suya Gider Allı Gelin
Okan Murat Öztürk - Kahpe Felek Sana Nettim Neyledim
Onur Akın - Asude
Onur Akın - Can Oy
Onur Akın - Yağmur Yüreklim
Onur Şan - Yar Kapadın Yollarımı
Onur Şan - Yarim Yarim
Orhan Hakalmaz ve Zara - Ne Elmadır Ne Nar
Orhan Hakalmaz - Ahirim Sensin
Orhan Hakalmaz - Garip Bir Kuştu Gönlüm
Orhan Hakalmaz - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor
Orhan Hakalmaz - İndim Havuz Başına
Orhan Ölmez - Dağlara Düşünce Ayaz
Orhan Ölmez - Ömür Dediğin
Orhan Ölmez - Zülfikar
Oyalı Yazma - Gardaş Gitmem Diyarbekir Düzüne
Özgür Eren - Bülbül Havalanmış
Özlem Özdil - Dinle Sözüm
Perihan Kaya - Bir Yudum Türkü
Perihan Kaya - Yastığı Kuş Tüyünden
Ruhi Su - İzmir'in Kavakları
Rumeli Ekrem - Çalın Davulları Çaydan Aşağı
Rüstem Çıtak - Yanık Türküler
Sabahat Akkiraz - Gemi
Sabahat Akkiraz - Pahalılık Alev Gömlek
Sabahat Akkiraz - Olura Olmaza
Selda Bağcan - Ah Yalan Dünya
Selda Bağcan - Mağusa Limanı
Selda Bağcan - Sivasın Yollarına
Semra Tunç - Şu İzmirden Çekirdeksiz Nar Gelir
Şems Trio - Ayağında Kundura (2017)
Sercan - Çaya İndim Taşı Yok
Serdar Şimşek - Aylar Oldu
Serpil Erol - Özge Yar
Seval Eroglu - Tercan Kazasından Gelen Bir Gelin
Sevcan Orhan - El Ne Bilir
Sevcan Orhan - Nazlı Yar
Sevcan Orhan - Şu Karşı Ki Dağda
Sevim Coşkun - Hastane
Sevinç Ay - Ceviz Oynamaya
Sevtap Sonu – Ben Yaralı Ceylanım
Seza Kırgız - Telgrafın Telleri
Soner Olgun - Eklemedir Koca Konak
Suavi - İzmir Ağlıyor
Sümer Ezgü - Anadolu'dan Geldik
Sümer Ezgü - Asmam Çardaktan
Sümer Ezgü - Cemilem
Sümer Ezgü - Çökertme
Sümer Ezgü - Kerimoğlu Zeybeği
Sümer Ezgü - Sarı Zeybek
Şükriye Tutkun - Sevin Gayri
Şükriye Tutkun - Uyan Sunam Uyan
Tayfun Talipoğlu - Lokman Hekimin Sev Dediği
Telli Kılıç - Dostum Dostum
Telli Kılıç - Güzelliğin On Para Etmez (2005)
Tolga Çandar - Efem
Tolga Çandar - İzmir'in kavakları
Tolga Çandar - Yangın Olur Biz Yangına Gideriz
Tolga Çandar - Yayla Yollarında Kaldım Yanlız
Türkü - Diyar Diyar
Türkü - Yudum
Volkan Konak - Herkesin Bir Derdi Var
Volkan Konak - Keklik Gibi
Yağız - Sivas Elinde
Yasemin Göksu - Ayletme Beni
Yasemin Göksu - Çıkayım Gideyim
Yavuz Bingöl - Değmen Benim
Yavuz Bingöl - Kara Tren
Yavuz Bingol - Kırmızı Gül Demet Demet
Yavuz Bingöl - Mühür Gözlüm
Yavuz Bingöl - Olmadı Sevdaluk
Yudum - Esmesun Ayruluk
Yudum - Haberun Ola
Yücel Yıldırım - Yarim Yarim
Yüksel Didikoğlu - Bu Dağlarda Bağ Olmaz
Yüksel Özkasap - Annem
Yüksel Özkasap - Ağla Sevdiğim
Zara - Beyaz Giyme Toz Olur
Zara - Derde Düştüm
Zara - Hasretinden Yandı Gonlüm
Zara - Kırmızı Gül
Zara - Uyan Sunam
Zara - Yarim Senden Ayrılalı
Zeynel & Kenan - Tabip Sen Elleme Yaramı
Zeynep Başkan - Aslan Mustafam
Zeynep Başkan - Sol Yanım
Züleyha - Çorabını Ördüğüm

Türk Halk Müzikleri Listesi

Ayfer Vardar - Ayrılığın Acısı
Aysel Şeker - Sevdiğim
Aynur Haşhaş - Atma Beni Yad Ellere
Caner Gülsüm - Ben de Bilmezdim
Cengiz Özkan - Bir Fırtına Tuttu Bizi
Çetin Akdeniz - Sabahınan Esen Seher Yeli
Elif Altıntaş - Sormaz Beni
Elif Buse Doğan - Ölmezsem Eğer
Emel Taşçıoğlu - Ham Meyvayı Kopardılar Dalından
Emel Taşçıoğlu - Sunayı Da Deli Gönül
Emirhan Kartal - Sen Bir Ceylan Olsan
Erensoy Akkaya - Gurbet Elde Bir Hal Geldi Başıma
Erkan Oğur - Yemen Türküsü
Erol Parlak - Gönül Arzeyliyor Dostu Görmeyi
Gülay - Iğdır
Güler Duman - Asılsız Güzele Gönül Bağlama
Güler Duman - Dost
Güler Duman - Yalan Dünya
Gülten Benli - Yandırdığın Yetmedi Mi
Halil Yalçıner - Yalan Dünya
Haluk Tolga İlhan - Bugün Bayram Günü Derler
Hüseyin Turan - Kinifir
İlkay Akkaya - El Çek Tabip
İsmail Altunsaray - Derde Düştüm
Ismail Altunsaray - Yalancısın İnanamam
Kıvırcık Ali - Kör Olasıca
Koray Çatal - Değirmenim Harkım Yok
Kubat - Ormancı
Kutsal Evcimen - Gülemedim
Musa Eroğlu - Yine Karlar Yağdı (Kime Ne Söyleyim)
Neşe Demir - Bir Daha
Neşet Ertaş - Kurusa Fidanın
Nilgün Kızılcı - Kalenin Üstü Direk
Nilüfer Sarıtaş - Tevhit
Nuray Hafiftaş - Doktor
Nuray Hafiftaş - Sılayı Ver
Oğuz Aksaç - Arada Bir
Ozan Özdemir - Vay Deli Gönül
Özge Öz & Erdal Yapıcı - Bahcalarda Mor Meni
Sadık Gürbüz - Turnalar
Serpil Erol - Seher Vakti Çaldım Yarin Kapısını
Serpil Sarı - Üzülme
Sevim Coşkun - Al Eyvan
Seza Kırgız - Gemilerde Talim Var
Tolga Çandar - Kuş Olsam
Tuncay Balcı - Dertli Gönlüm
Yavuz Bingöl - Dağlar Başı Olaydım
Yıldız Tilbe - Çalın Davulları
Zara - Kizilkaya
Zara - Sebebini Bileyim
Zeynep Başkan - Değme Felek

Hiç yorum yok