Reklam Alanı

Türk Sanat Müziği Unutulmaz Eserleri

Günümüzde Hala Etkisi Devam Eden Türk Sanat Müziği Plak Şarkılarını Sizler İçin Listeledik, Umarız Beğenirsiniz. İşte Türk Sanat Müziği Damga Vurmuş Müzikler;

Günümüzde Hala Etkisi Devam Eden Türk Sanat Müziği Plak Şarkılarını Sizler İçin Listeledik, Umarız Beğenirsiniz. İşte Türk Sanat Müziği Damga Vurmuş Müzikler.
Ahmet Özhan - Bir Sevgi İstiyorum
Ahmet Özhan - Biraz Kül Biraz Duman
Ahmet Özhan - Gülü susuz seni aşksız bırakmam
Ahmet Özhan - Saymadım Kaç Yıl Oldu
Ahmet Özhan - Seni Aşksız Bırakmam
Alaaddin Sensoy - Ela Gözlerine Kurban Oldugum
Alp Arslan - Kimi Dertten İçermiş
Aylin Vatankoş - Gökyüzünde Duman Duman
Ayşe Tunalı - Benzemez Kimse Sana
Ayşe Tunalı - Niçin Baktın Bana Öyle
Ayşe Tunalı - Saatler mi Durmuş
Ayşe Tunalı - Zorla Güzellik Olmaz
Ayşen Birgör - Naz Çiçeğim
Behiye Aksoy - Elveda
Behiye Aksoy - Tadı Yok Sensiz Gecenin
Beysun Yıldız - Arabaya Taş Koydum
Çiğdem Gürdal - O Ağacın Altını
Ebru Okay - İnleyen Nağmeler
Emel Sayın - Aglar_Gezerim
Emel Sayın - Ayrilmaliyiz artik
Emel Sayın - Bu Zamanda Aşk Mı Kaldı
Emel Sayın - Duydum ki, unutmussun
Emel Sayın - Güzelsin
Emel Sayın - Rüyalar Gerçek Olsa
Emel Sayın - Yasadım Mı Oldum Mu
Faruk Tınaz - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Filiz Satiroglu - Her Gece Yollarda Gözledim Seni
Gönul Akkor - Sen de Git Sevme Unut
Gönül Yazar - Buruk Acı
Gönül Yazar - Ömrümce Hep Adım Adım
Gönül Yazar - Kalbime Koy Başını Doktor
Güner Donat - Ruhuma Huzur Veren
Hamiyet Yüceses - Gördüm Seni Birgün
Harika Avcı - Gizli Aşk Bu
Hüner Coşkuner - Seni Ben Ellerin Olsun Diye Mi Sevdim
İlknur Elbilsin - Duçar-i Hicr-i Yar Olalı
Kemal Gürses - Biz Heybelide Her Gece
Kamuran Akkor - At Kadehi Elinden
Mediha Demirkıran - Gözlerimden Yüzün
Mediha Demirkıran - Rüzgar Söylüyor
Mediha Şen Sancakoğlu - O Ağacın Altı
Mine Geçili - Hayat Bazen Tatlıdır
Melda Kuyucu - Belki Bir Sabah Geleceksin
Melihat Gülses - Ada Sahillerinde Bekliyorum
Melihat Gülses - Bir Nigah Et Halime Ne Olur
Melihat Gülses - Gel Gönlümü Yerden Yere Vurma Güzel Ne Olursun
Melihat Gülses - Haliç
Melihat Gülses - Leyleği Havada Görmedik Amma
Mert Aktürk - Pervane
Metin Milli - Ben İşte Seversem
Mine Koşan - Akşam Olur Gizli Gizli Ağlarım
Muazzez Abacı - Doldur Kadehi
Muazzez Abacı - Silemezler Gönlümden
Muazzez Abacı - Söyleme Bilmesinler
Muazzez Abacı - Vurgun
Muazzez Abacı - Unutamazsın (İki Damlasın)
Muazzez Ersoy - Kalbimi Kıra Kıra
Muazzez Ersoy - Kim Derdi Ki Biz Ayrılacağız
Muazzez Ersoy - Sevmekten Kim Usanır
Muazzez Ersoy - Yazık Olacak
Mustafa Keser - Karadır Kaşların
Mustafa Sağyaşar - Yalan değil pek kolay olmayacak
Münir Nurettin Selçuk - Karam
Müşerref Akay - Kim Demişki Sevgiler
Müzeyyen Senar - Albümdeki Resimler
Müzeyyen Senar - Benden Ayrılsan Da
Müzeyyen Senar - Bursa'nın Ufak Tefek Taşları
Müzeyyen Senar - Çok Geceler Bekledim
Müzeyyen Senar - Fikrimin İnce Gülü
Müzeyyen Senar - Karlı Dağı Aştım Geldim
Müzeyyen Senar - Küp İçinde Ayranım Ben O Yare Hayranım
Nalan Altınörs - Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
Nesrin Sipahi - Ağla Gitar
Nesrin Sipahi - Benim De Canım Var
Nesrin Sipahi - Dilşad Olacak Diye
Nesrin Sipahi - Yıldızların Altında
Neşe Karaböcek - Elbet Birgün Buluşacağız
Oya İşboğa - Ah Bu Gönül Şarkıları
Oya İşboğa - Bülbül Aşıkmış Güle
Özdal Orhon - Senden Uzak Günlerim Zindan Oluyor
Özdemir Erdoğan - Bir İhtimal Daha Var
Perihan Altındağ - Bülbül Aşıkmış Güle
Ruşen Yılmaz - Ağlama Değmez Hayat
Safiye Ayla - Çile Bülbülüm Çile
Safiye Ayla - Menekşe Gözler Hülyalı
Salih Kahraman - Sen Kimseyi Sevemezsin
Seçil Heper - Ayva Çiçek Açmış
Seçil Heper - Muhabbet Bağına Girdim
Seçil Heper - Biraz Kül Biraz Duman
Serhat Sarpel - Düriyemin Güğümleri Kalaylı
Sevim Şengül - Senede Bir Gün
Sibel Can - Lale Devri
Sibel Can - Sevmekten Kim Usanır
Suat Sayın - Nereden Sevdim O Zalim Kadını
Tarkan - Dönülmez Akşamın Ufkundayım
Tarkan - Duydum Ki Unutmuşsun
Ufuk Caba - Kahve Yemenden Gelir
Umut Akyürek - Ben Küskünüm Feleğe
Umut Akyürek - Nereden Sevdim O Zalim Kadını
Vahdet Vural - Unuturum Diye Yorma Kendini
Yıldırım Gürses - Mazideki Aşk
Yüksel Özkasap - Akşam Oldu
Yüksel Özkasap - Annem
Yüksel Özkasap - İşte Gidiyorum Çeşm-i Siyahım
Yüksel Özkasap - Sevemedim Kara Gözlüm
Zekai Tunca - Rüzgar Söylüyor
Zekai Tunca - Seni Görmem İmkansız
Zeki Müren - Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Zeki Müren - Akşam Olur Gizli Gizli
Zeki Müren - Ben seni unutmak icin sevmedim
Zeki Müren - Bulamazsın
Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım
Zeki Müren - Gözlerin Doğuyor Gecelerime
Zeki Müren - Hep Sen Varsın
Zeki Müren - Kahır Mektubu
Zeki Müren - Mihrabım Diyerek
Zeki Müren - Seni Ben Unutmak İstemedim Ki
Zeki Müren - Seni Nasıl Sevdim
Zeki Müren - Seni Sordum Yıldızlara
Zeki Muren - Susma
Zeki Müren - Şimdi Uzaklardasın
Ziya Taçkent - Gitmek mi Zor Kalmak Mı Zor
Ziya Taşkent - Silemezler Gönlümden
Yaşar Özel - Hani,Yosun Rengi Gözlerin Olacaktı Senin

Hiç yorum yok