Reklam Alanı

Ezel Dizisi Müzik Listesi

Bir Zamanlar İzleyicileri Ekranlara Kitleyen, Reyting Rekortmeni Ezel Dizisinin Kulaklarınızdan Hiç Gitmeyen Müziklerini Sizler İçin Bir Araya Getirdik. İşte Ezel Dizisi Müzikleri;

Bir Zamanlar İzleyicileri Ekranlara Kitleyen, Reyting Rekortmeni Ezel Dizisinin Kulaklarınızdan Hiç Gitmeyen Müziklerini Sizler İçin Bir Araya Getirdik. İşte Ezel Dizisi Müzikleri.
- Eyşan Unutamıyorum  Toygar Işıklı
- Ama Unutamıyorum  Toygar Işıklı
- Birleşme  Toygar Işıklı
- Aynadaki Yüz  Toygar Işıklı
- Aşk Ve Fırtına  Toygar Işıklı
- Herkes Öldürür Sevdiğini  Toygar Işıklı
- Aksiyon  Toygar Işıklı
- Barut Kokusu  Toygar Işıklı
- Yazgı  Toygar Işıklı
- İmkansız  Toygar Işıklı
- Bu Nasıl Bir Büyü  Toygar Işıklı
- Karanlığa Doğru  Toygar Işıklı
- Durursan Kurtlar Kokunu Alır  Toygar Işıklı
- Savaşmaktan Yoruldum  Toygar Işıklı
- Ölümle Yaşam Arasında  Toygar Işıklı
- Gitmek Kalmak  Toygar Işıklı
- Sonun Başlangıcı  Toygar Işıklı
- Ali Cengiz  Toygar Işıklı
- Kenan Birkan  Toygar Işıklı
- Masum Hayatlar  Toygar Işıklı
- Herşey Değişir  Toygar Işıklı
- Bir Hikaye Anlatayım Mı Sana  Toygar Işıklı
- Kirlenmiş Hayatlar  Toygar Işıklı
- Sekiz  Toygar Işıklı
- Mahşer  Toygar Işıklı
- 8 Eylül ( Yanlış Söz Öldürür )  Toygar Işıklı
- Etme  Toygar Işıklı
- Ben Sana Hiç Yetişemedim  Toygar Işıklı
- Geçmişin Gölgesinde  Toygar Işıklı
- Kerpeten  Toygar Işıklı
- Eve Dönüş  Toygar Işıklı
- İnsan Yaşıyorken Özgürdür  Toygar Işıklı
- Günah ( Kara Leke )  Toygar Işıklı
- Bahar  Toygar Işıklı
- Kahramanım  Toygar Işıklı
- Hoşçakal Adi Şehir  Toygar Işıklı

Hiç yorum yok