Reklam Alanı

Neşeli Hareketli Türküler Listesi

Günümüzde Hala Etkisi Devam Eden Hareketli Türküleri Sizler İçin Listeledik, Umarız Beğenirsiniz. İşte Neşeli Hareketli Türküler;

Günümüzde Hala Etkisi Devam Eden Hareketli Türküleri Sizler İçin Listeledik, Umarız Beğenirsiniz. İşte Neşeli Hareketli Türküler.
Anadolu Ekspresi - Hasta Oldum Derdüne
Abdullah Polatçı - Antep Buyursun
Arzu Kuş - Adana Köprü Başı
Ayşegül Yordam - Reyhan
Azeri - Saçı Burma (Azeri)
Bedia Akartürk - Cemile'min Gezdigi Dağlar
Bedia Akartürk - Kesik Çayır
Belkıs Akkale - İlvanlım
Belkıs Akkale - Kaynana
Beyaz - Gemilerde Talim Var
Çiğdem Gül - Isparta'dan Burdur'dan
Deniz Toprak - Kara Gözlüm Kar Yağdırdın Başıma
Derviş - Bülbülüm Altın Kafeste
Devrim Kaya - Sevdiğim Küçük Yaşta
Efe - Al Dudak
Efe - Mendil Verem mi
Efe Güngör - Kiraz Dalı
Eflatun Türküler ve Pelin Yılmaz - Gel Ya Da Salma Dilber
Emel Taşcıoğlu - Sular Durulur Derler
Ender Balkır - Dağlar Dağımdır Benim
Erkin Koray - Muallim
Grup Turnalar - Haydinde
Hülya Polat - Sen Rüzgar Bende Yaprak
Hüseyin Turan - Ah le yar yar
Hüseyin Turan - Evlerinin Önü Handır
Hüseyin Turan - Sendeki Kaşlar
İpek - Öleydim
İmera - İmera Fera
İsmail Altunsaray - Ben Giderim Oduna
İsmail Altunsaray - Gülüşün Gülden Güzel
İzzet Altınmeşe - Gel Kibarım
İzzet Altınmeşe - Türküler Bizi Anlatır
Kardeş Türküler - Burçak Tarlası
Karmate - Hasta Oldum Derdune
Kenan Coşkun - Senin Yüzünden
Kent Ozanları - Gemiciler (Çekin Uşaklar)
Koliva - Nafile
Koray Avcı - Hıçkırık Tuttu Beni
Kubat - Halkalı Şeker
Kubat - Ucu Yanık Mektup
Kubat - Kostak Yeri
Kubat - Misket
Kubat - Söğüdün Erenleri
Leman Sam - Güceh Gızım (Azeri)
Mithat Körler - Halkalı Şeker
Moğollar - Dinleyiverin Gari
Muhsin Bayburtlu - Nara Gözlerin
Mustafa Ahıskalı - Kara Basma İz Olur
Necdet Kaya - Değirmene Taş koydum
Necdet Kaya - Gımıldan
Nev - Vardar Ovası
Nur Ertürk - Çek Çek Daha Bir Daha
Nur Ertürk - Emmoğlu
Nur Ertürk - Yanıyorum
Nuray Hafiftaş - Gel Gel Karagöz
Nuray Hafiftaş - Sinemmi
Okay Öztürk - Arpa Buğday Daneler
Okay Öztürk - Atım Araptır
Orçun Saygın - Menekşe Koymuştur Gülün Adını
Orhan Hakalmaz - Ahirim Sensin
Orhan Hakalmaz - Garip Bir Kuştu Gönlüm
Orhan Hakalmaz - Gönlüm Ataşlara Yandı Gidiyor
Orhan Hakalmaz - Kaşların Karasına
Onur Akın - Tım Tım Halimiz Budur
Onur Akin - Yağmur Yüreklim
Özay Gönlüm - Asmam Çardaktan
Seda Bingöl - Karşı Bağda Sıra Sıra Bademler
Sedat Koç - Dilden Dile Geziyor
Serkan Boran ve Gülay - Kal Ölene Kadar
Sevda Gül - Erik Dalı
Sevcan Orhan - Arpa Buğday Daneler
Sevcan Orhan - Aynalı Körük
Sevcan Orhan - Kanadım Değdi Sevdaya
Sıtkı Akın - Asmam Çardaktan
Suzan Kardeş - Sendeki Kaşlar
Sümer Ezgü - Anadolu'dan Geldik
Sümer Ezgü - Asmam Çardaktan
Sümer Ezgü - Cemilem
Sümer Ezgü - Çökertme
Sümer Ezgü - Kavuşmak Güman Oldu
Sümer Ezgü - Kerimoğlu Zeybeği
Sümer Ezgü - Sarı Zeybek
Tolga Çandar - Efem
Tolga Çandar - İzmir'in kavakları
Tolga Çandar - Yangın Olur Biz Yangına Gideriz
Tolga Çandar - Yayla Yollarında Kaldım Yanlız
Turgay Başyayla - Yorgun Mahkum
Volkan Konak - Keklik Gibi
Yeliz - Ellik

Hiç yorum yok