Reklam Alanı

2016 Slow Şarkılar Listesi

Unutulmaz 2016 Slow Türk Şarkılar, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En güzel Slow Şarkılar 2016 Listesi Sizlerle;

Unutulmaz 2016 Slow Türk Şarkılar, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En güzel Slow Şarkılar 2016 Listesi Sizlerle.
Akın - Anlatamıyorum
Aslı Demirer - Lodos (Akustik)
Aslı Hünel - Aşk-ı Sabit
Aşkın Nur Yengi - Çağırma Lütfen
Aydilge - Gel Sarıl Bana
Ayla Çelik ve Beyazıt Öztürk - Bağdat
Ayla Çelik - Aşk Şarkıları
Aynur Aydın - Anlatma Bana
Ayşegül Aldinç ve Gökhan Türkmen - Durum Leyla
Berksan - Gelme Gelme
Buray - Aşk Mı Lazım
Buray - Gül Goncalar
Buray - Sahiden
Buray - Seni Sevmiyorum Artık
Cenk Eren - Bir Şarkımız Vardı
Cüneyt Tek feat.Yaşar - Gel Gel
Deniz Toprak ve Resul Dindar - Sebebi Sensin
Ece Seçkin - Olsun
Emir Şamur - Saçma Sapan
Emre Altuğ - Dokunduğun Gibi
Emre Aydın - Ölünmüyor
Emre Aydın - Sen Beni Unutamazsın
Enbe Ork. ve Feride Akın - Bilir Mi
Enbe Ork. ve Cem Belevi - Yollarım Olsa
Erol Evgin ve Sıla - Ateşle Oynama
Ersan Er feat Murat Başaran - Ceylan Gözlüm
Feride Hilal Akın - İntihaşk
Ferman Akgül - İstemem Söz Sevmeni
Fettah Can - Olan Bize Oldu
Gece - Kalbe Kördüğüm
Gökçe Kılınçer - Yalan
Gökhan Türkmen - Aşktır
Gökhan Türkmen - Olsun
Gripin - Beni Boş Yere Yorma
Gülay - Mucize
Han Çelikcan - Sonsuza Kadar
Hande Yener - Görev
Harun Kolçak ve Gökhan Türkmen - Yanımda Kal
Harun Kolçak ve Gülçin Ergül - Ağlat Beni
İrem Derici - Bana Hiçbir Şey Olmaz
İrem Derici - Gizli Sevda
İrfan Özata - Örf
Kalben - Çorap
Kalben - Haydi Söyle
Kıraç - Yolun Sonu
Koray Avcı - Aşk Sana Benzer
Koray Avcı - Hoş Geldin
Koray Avcı - Yakarım Geceleri
Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca
Kutsi ve Meral Kendir - Söz Konusu Aşk
Mert Royfe - Zaman
Mithat Can Özer - Ateş Böceği
Mor ve Ötesi - Anlatamıyorum
Mustafa Ceceli - Emri Olur
Oğuz Berkay Fidan ve Murat Boz - Olmuyor
Oğuzhan Koç - Bulutlara Esir Olduk
Onur Şener - Sel Suyu
Ömür Gedik – Ölümsüz Aşk
Pinhani - Nehirler Durmaz
Rafet El Roman - Kurşun
Resul Dindar - Hiç
Sancak - Yağmur
Serdar Ortaç - Harap
Serdar Ortaç - Kalleş
Sertab Erener - Aşk Beni
Seyhan Murat - Git
Simge - Yankı
Simge Pınar - Yeni Bir Hayat
Sıla - Yan Benimle
Sıla - Kurşun
Soner Arıca - Saklı
Soner Sarıkabadayı - Bitanem Deme Bitanem
Şenay Lambaoglu - Başka Türlü Bir Şey
Tan Taşçı - Nasıl Seveceğim
Tarkan - Sevmekten Kim Usanır
Teoman ve İrem Candar - İki Aşk
TNK - Unutmam Seni
Tuğçe Haşimoğlu – Ayrılık Şarkısı
Tuna Kiremitçi ve Gonca Vuslateri - Sana Dair
Yalın - Nöbetçi Geceler
Yalın - Sesinde Aşk Var
Yalın - Sevgili Kalp Sancım
Yirmi7 - Sokak Lambası
Yonca Lodi - Özlüyorum
Zakkum - Dile Kolay Kalbe Değil
Zeynep Dizdar - Son Bir Rica

Hiç yorum yok