Reklam Alanı

2017 Slow Şarkılar Listesi

Unutulmaz 2017 Slow Türk Şarkılar, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En güzel Slow 2017 Müzik Listesi Sizlerle;

Unutulmaz 2017 Slow Türk Şarkılar, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En güzel Slow 2017 Müzik Listesi Sizlerle.
Ahmet Enes - Bugün Böyle
Aydın Kurtoğlu - Pişman
Ayla Çelik - Dikensiz Gül
Bahadır Tatlıöz - Takvim
Barış Arduç ve Elçin Sangu - Bu Su Hiç Durmaz
Bengü ve Hakan Altun - Sanki
Buray - Kadınım
Burcu Güneş - Darmaduman
Candan Tezel - Böyle Kalsın
Cüneyt Tek - Dön Ne Olur
Deniz Tekin - Bende Bir Problem Var
Derya Uluğ - Nabız 180
Derya Uluğ ve Ece Seçkin - Sigara
Ebru Yaşar feat. Ados - Öldüm Sahiden
Ece Seçkin - Vur Yüreğim
Emrah Hacıoğlu - Ağla
Emre Aydın - Beni Vurup Yerde Bırakma
Emre Kaya - Aşk Diye Soludum
Ersay Üner - Tatlım Tatlım
Ezginin Günlüğü - Hayalperest
Ferhat Göçer - Aşkın Mevsimi Olmaz ki
Ferhat Göçer - Bu Kalp İçinde Teksin
Ferhat Göçer - Sen Elimden Tut
Feride Hilal Akın ve Onur Baytan - Ayrılık Zor
Ferman Akgül - Yürüyorum İçimde
Funda Arar - Armağansın
Funda Arar - Düşman Gibi
Gripin - Nasılım Biliyor Musun
Gökçe - Armağan
Gökhan Güneş - Sonsuzluğa
Göksel - Unutulmaz (Mirkelam Şarkıları)
Gülben Ergen - Esasen
Gülden Mutlu - Açık Yara
Gülden Mutlu - Ne Biliyorsun Hakkımda
Hakan Altun - Hep Var Olacaksın
Hakan Sarıca - Yalan
Işın Karaca - Sevmekten Anladığım
İrem Derici - Bazı Aşklar Yarım Kalmalı
Kalben - Sonsuza Kadar
Kutsi - Başımız Sağ Olsun
Manuş Baba - Dönersen Islık Çal
Mavi - Kaçak
Mavi - Silmesinler İzlerimi
MFÖ - Aşkın Kenarından
MFÖ - Ruh Halim Yerlerde
Mert Royfe - Bak Gözlerime
Mustafa Ceceli - İyi Ki Hayatımdasın
Mustafa Ceceli - Simsiyah
Mustafa Ceceli - Zincirimi Kırdı Aşk
Mustafa Ceceli ve İrem Derici - Kıymetlim
Nezih Üçler - Lacivert
Oğuzhan Koç - Küsme Aşka
Ozan Pehlivan - İtiraf Et
Rober Hatemo - Giden Candan Gidiyor
Sefa - Arada Kaldım
Selim Gülgören - Kıyamet
Serhat Bayraktar - Yara Bandı
Sezen Aksu - Baba Evi
Sezen Aksu - Kördüğüm
Sezen Aksu - Köz
Sıla - Geri Getir
Sıla - Muhbir
Simge - Prens & Prenses
Simge - Üzülmedin mi?
Suat Suna - Seni Buldum
Tarkan - Beni Çok Sev
Tarkan – Biz Çocukken
Tarkan - Her Şey Fani
Tuna Kiremitçi ve Gökçe Bahadır - Bu Kaçıncı Sonbahar
Tuna Kiremitçi ve Pamela - Uçmak İstiyorsan
Tuna Kiremitçi ve Yıldız Tilbe - Yine Sevebilirim
Vega - Sevgilim
Yaşar - Seni Sevmeyi Sevmiyorum
Yaşar - Şehir Yalnızlığı
Yonca Evcimik - Son Kalan Aşk
Zeynep Casalini - Unutsam
Ziynet Sali ve Enbe Orkestrası - Bir Melekten Hediye
Ziynet Sali - Ağlar mıyım ? Ağlamam

Hiç yorum yok