Reklam Alanı

2018 Slow Şarkılar Listesi

Unutulmaz 2018 Slow Türk Şarkılar, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En güzel Slow 2018 Müzik Listesi Sizlerle;

Unutulmaz 2018 Slow Türk Şarkılar, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En güzel Slow 2018 Müzik Listesi Sizlerle.
Adem Gümüşkaya - Talih
Altay - Kalp Gözüm
Aydilge - Gece Uyku Tutmazsa
Aydilge - Yeni Başlayanlar İçin Aşk
Ayçin Asan – Beni Affet
Ayna - Mimoza
Bahadır Sağlam - Çaresiz Şehir
Barbaros - İki Elim Kanda Olsa
Bora Gencer - Yağmurun Altında
Bengü & Emre Aydın - Bizimkisi
Buray - Bir Ömürlüğüm
Burcu Güneş - Deniz Üstünde Fener
Burcu Güneş - Yoh Yoh
Burcu Güven - Her Şey Senle
Burcu Tatlıses - Geyikli Masallar
Candan Erçetin - Değişiyoruz
Cemil Demirbakan - Bu Hesap Tutar Mı
Ceylan Ertem - Bugünüm Sensiz Geçti
Ceyl'an Ertem - Kovdum
Ceyl'an Ertem - Mavi Çocuklar
Ceylan Koynat - Aşk Yasak
Demet Sağıroğlu - Sen Şimdi Aşk Diyeceksin
Deniz Seki - İyi Ki Varsın Aşkım
Deniz Seki - Nereden Bileceksiniz
Ece Mumay - Bir Vedayla Bir Ömür
Ece Mumay - Vazgeç Gönül
Edis - An
Ege - Çember
Ege - Kalbimdeki Aşkı Sen Çal
Ege - Savrulduk Bin Kez
Elif Buse Doğan - Ağlarım
Elvan Günaydın & Eren Sandal - İki Sıradan
Emir - Sevgilim
Emre Aydın ve Yaprak Çamlıca - Ölüm Kalım Meselesi
Emre Aydın - Çocuğum Belki
Emre Yücelen - Sahte
Emren - O Kadar Zor
Enbe Orkestrası ve Özge Doğru - Bizi Unutmam
Ercan Saatçi - Seni Görmeyeli
Esma Er - Dünya Bir Yana Sen Bir Yanasın
Ezginin Günlüğü - Aşk Zamanı
Fatih Erkoç - 5. Boyut
Feride Hilal Akın & Hakan Tunçbilek - Gizli Aşk
Feride Hilal Akın & İlyas Yalçıntaş - Şehrin Yolu
Fettah Can - Kalakaldın mı?
Fırat Karakaya - Hiç Aşık Olmadın Mı
Fide - Meşk
Fikret Dedeoğlu - Unutmayacağım
Funda Arar - Duyanlara Duymayanlara
Gökçe Türk - Beyefendi
Gökhan Tepe - Kalbim Senin Olsun
Gökhan Türkmen - Devlerin Aşkı
Gökhan Türkmen - İhtimaller Perisi
Gökhan Türkmen - Lafügüzaf
Gülden Mutlu - Ben Seni Böyle mi Sevdim
Günce Koral - Ayrılıklar Da Dahilmiş Aşka
Güven Yüreyi - Başka Biri
Hakan Peker - İki Göz Oda
İrem Derici - Hadi Gel
İrem Derici - Tek Tabanca
Kahraman Deniz - Doğal Afetim
Koray Avcı - Senin İçin Değer
Koray Avcı - Yine Aylardan Kasım
Linet - Kandıra Kandıra
Mabel Matiz - Öyle Kolaysa
Mehmet Erdem ve Rubato - Böyle Ayrılık Olmaz
Mehmet Erdem - Affetmedim Kendimi
Mehmet Erdem - Ağlayamam
Mehmet Erdem - Sen De Vur Gülüm
Mehmet Erdem - Sensiz Ben Olamam
Merve Deniz - Sen Ağlama
Merve Kazanç - Yağmur Olsam
Muazzez Abacı & Ferman Akgül - Her Şeyi Yak
Murat Güneş ve Yonca Lodi - Beşinci Mevsim
Mustafa İpekçioğlu - Hayrola
Narda Afrika - Nilüfer
Naz Ölçal - Bir Emir
Neslihan - Sen Ben
Nuri Harun Ateş ve Sezen Aksu - Geçmişe Susmasını Söyle (Düet)
Oğuzhan Koç - Beni İyi Sanıyorlar
Orhan Ölmez ve Derya Derin - Doya Doya
Orhan Ölmez - Gel Ne Olur
Öykü Gürman - Kül Oldum
Özleyiş - Kırgın Güller
Pamela - Ağla Halime
Pinhani ve Melis Danişmend - Peki Madem
Pinhani - Kendinden Usandırma
Pınar Çubukçu - Kağıt Kesiği
Rafet El Roman ve Derya Ürkmez - Unuturum Elbet
Rafet El Roman - Özledim
Ravi İncigöz - Gül Kurusu
Ravi İncigöz - İki Kalp
Resul Dindar - Eyvallah
Seksendört - Kendimi Kandıramam
Selçuk Balcı - Bende Kalmasın
Sertaç Balcı - Hayatıma Hoşgeldin
Sezen Aksu - Aykırı Çiçek
Sezen Aksu - Begonvil
Sezen Aksu - Yansın İstanbul
Sinan Özen - İki Kör
Su Soley - Bu Yaz
Tan Taşçı - Bana Aşktan Söz Etme
Tan Taşçı - Bi' Başka Ayrıldık
Taner Çolak - Kalp Huzurla Dolu
Tuba Akın - Bi'Kahve
Tuğba Yurt - Masal
Tuna Kiremitçi - İstanbul Köleleri
Ufuk Beydemir - Ay Tenli Kadın
Vera - Kahve Nevresimler
Vera - Saklanır Nisan
Yalın - Hele Bi Başla
Yeşim Salkım ve Ercüment Vural - Rüyalar
Yeşim Salkım ve Ercüment Vural- Senden Geçemem
Yeşim Vatan - Hepsi Hikaye
Yıldız Tilbe - Dağıldım Biraz
Yıldız Tilbe - Kış Gülleri
Zakkum - Hatıran Yeter

Hiç yorum yok