Reklam Alanı

Ege Türküleri Listesi

En Güzel Ege Türküleri Listesi, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz Ege Türküleri Müziği Listesi;

En Güzel Ege Türküleri Listesi, Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz Ege Türküleri Müziği Listesi.
Aydın Yöresi - Zeybek
Abdurrahman Tarikçi - Osmanımın Mendili
Adile Yadırgı - Al Yazmanın Oyası
Ahuzar - Mezarımın Taşı
Atakan Akdaş - Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum
Ayfer Vardar - Evlerinin Önü Mersin
Ayşe Demir - Bahçanın Harımıyım
Aytül Abak Çıray - Çemberim Dalda Kaldı
Can Akın - İzmirden Çekirdeksiz Nar Gelir
Canan Çal - Çek Deveci
Canan Çal - Gündoğdu Zeybeği
Cem Tarım - Yağar Yağmur
Cengiz Özkan - Gidin Bulutlar Gidin
Ceren Gültekin - Mendil Verem Mi
Çiğdem Gül - Isparta'dan Burdur'dan
Çiğdem Okuyucu - Dam Ardıne Doleştim
Çimen Yalçın - Bir İncecik Duman Tüter
Demir Mehmet - Efe Türküsü
Denizli Yöresi - Tepside Tepsi Fındıklar
Efe - Yörük Kızı
Ege Türküleri - Elif Dedim Be Dedim
Emel Örgün - Kaya Köyün Alt Yanında Değirmeni
Emre Kızıl - Asmalı Mencere
Ender Balkır - Gerizler Başı
Ender Kasal - Keklik
Ekin - Kerimoğlu Zeybeği
Erkan Tekçi - Şu Gelen Atlımıdır
Evis - Karahisar Kalesi
Gaye Aksu - Bodrum Hakimi
Grup Abdal - Ay Bulutta
Gülay Diri - Yeşil İpek Bükeyim
Günkut Nebioğlu - Delhadır Başındayım
Hale Gür - Ali Beyim
Hale Gür - Çorabını Ördüğüm
Hilal Çelik - Din Din Din
Hilmi Yarayıcı - Kerimoğlu
İlke Türkdoğan - Şu Dalma'dan Geçtin Mi (Yörük Ali Zeybeği)
İncesaz - İnce Memed
İncesaz - İzmir'in İçinde Vurdular Beni
İsmail Altunsaray - Ben Giderim Oduna
Kemal Dinç - Yağmur Yağar
Kütahya Yöresi - İki Bülbül Derelerde
Kütahya Yöresi - Elif Dedim Be Dedim
Manisa Soma Yöresi - Sabah Güvendesi
Mecaz - Saniyem
Mecaz - Tekeler Köyü Zeybeği
Mevlüt Öz - Gatıranlar & Daşlı Tarla Ayrıklı
Muammer Ketencoglu - Entarisi Damgalı
Muğla /Bodrum Yöresi - Çökertme zeybeği
Neşe Demir - Altınımı Ben Boynuma Dizerim
Nida Ateş - Feracemi Al İsterim
Nida Ateş - Karanfilin Moruna
Onur Yaman - Hıkkıdık
Orhan Hakalmaz - Bozdoğan Zeybeği
Özay Gönlüm - Asmam Çardaktan
Özay Gönlüm - Ninenin Mektubu
Özge Öz Erdoğan - Badılcanı Doğradım
Özgür Akdemir - Tombalacık Halimem
Ruken Özbek - İçme Rakıyı Zarar
Semra Tunç - Şu İzmirden Çekirdeksiz Nar Gelir
Senem Ersin Genç - Denizlerin Kumuyum
Sümer Ezgü - Hatçam
Sümer Ezgü - Lingo Lingo Şişeler
Tolga Çandar - Ah Bir Ataş Ver
Tolga Çandar - Çökertme
Tolga Çandar - Efe Türküsü
Tolga Çandar - Efem
Tolga Çandar - Deniz Üstü Köpürür
Tolga Çandar - İzmir'in kavakları
Tolga Çandar - Ortacada Evimiz
Tolga Candar - Şu İzmir'den Çekirdeksiz Nar Gelir
Turgay Başyayla - Harmandalı Zeybeği
Ulaş Kurtuluş Ünlü - Bu Dağlarda Bağ Olmaz
Ulaş Kurtuluş - Sarı Zeybek
Zara - Kütahyanın Pınarları
Zehra Yılmaz - Ali Gavak Kesiyor
Zeki Yılmaz - Afyon Kaymağı
Zeynep Baksı Karatağ - Abalımın Cepkeni

Hiç yorum yok